Proč jsme se rozhodli pro změnu web designu a jaké prvky jsme při tom použili

Ikona: autor článku Monika Hudová
Ikona: datum článku 20 Listopadu 2020
Ikona: kategorie článku Novinky
Ikona: čas čtení 3 min. čtení

S příchodem nového roku jsme s kolegy rozhodli, že je čas posunout naši firmu dál. Zvolili jsme tedy úpravu firemní webové stránky spojenou s menším rebrandingem. V tomhletom článku si můžete přečíst informace přímo od vedení společnosti Cassovia Code o tom, proč jsme se rozhodli pro změnu a co od ní očekáváme.

Blog image

Proč jste se rozhodli pro změnu designu webové stránky a jaké faktory vás k tomu vedly?
Poslední aktualizace firemního webu se udála v roce 2018, a spolu s růstem firmy jsme za dané období přijali více nových kolegů, přičemž jsme se posunuli po technologické stránce. Tímto úsilím se logicky, musel obnovit i náš web a naše identita, čili se jednalo o víceméně přirozený krok.

Jaký byl proces plánování, a následného zpracování stránky až do finální podoby?
Začalo to tím, že jsme si jako obchodní a marketingový team museli ucelit všechny myšlenky a sjednotit základní komunikaci, kterou máme vůči klientům. Museli jsme zjistit, že to, co komunikujeme našim klientům, chceme vyzobrazit i na naší stránce - návštěvníkům. První krok tohoto procesu byl takový "interní audit", na jehož základě vznikla specifikace toho, co by nový web měl obsahovat. Také jsme komunikovali s grafickým designérem, kterému jsme posouvali naše představy o tvorbě nové identity. Když byly tyto věci odkomunikované a shromážděné, přešli jsme na vývoj webové stránky která je přizpůsobena novým informacím a nové identitě.

Jaký máte pocit ze spuštění "nové" značky?
Je to aktuální. Na nové stránce je vidět to, jak se naše firma za ty roky posunula, nejen co do velikosti, ale i projekty a technologiemi, klienty, referencemi a čísly. Tvoříme několik projektů, máme více poboček ve více městech. Je vidět výsledky zejména za dva roky, a o to je to hezčí pocit, když vidíme, jak se ta firma posunula.

Co očekáváte od těchto změn a jaké jsou vaše představy do budoucna?
Tím, že si stojíme za kvalitou služeb našeho technického týmu a také obchodního týmu, který dává klientům více než jiní, jednak přístupem, který tvoří naši identitu a naše hodnoty, tak i prezentací na webu chceme interpretovat naše výsledky a spokojenost klientů, aby návštěvníci měli pocit že jsme software house, na který se dá spolehnout, který je zodpovědný, má kvalitní vývoj a víme odkomunikovat všechny hodnoty, na kterých si stavíme. Chtěli jsme primárně dosáhnout aktuálnost webu, a ty hodnoty, které nás vystihují.

Jaké technologie byly použity při tvorbě webu?
Z grafických programů se jednalo o Figmu, Adobe Photoshop a Adobe Illustrator. Z vývojářského hlediska je to řešeno systémem WordPress, se kterým máme dlouholeté zkušenosti. Použili jsme i PHP, jQuery či Bootstrap.