Dixi

Technologie: PHP, Wordpress
|
Délka projektu: 3 měsíce

Zadání

Společně s agenturou Eglantine bylo naším úkolem pro značku Dixi přinést prodejní řešení, které by umožnilo tradiční české kosmetice vstoupit do světa online prodeje.

Intuitivní nákup

Přehledný a jednoduchý design vytvořený na základě SEO analýz, ve kterém návštěvník rychle najde přesně to, co hledá. Díky zjednodušenému nákupnímu procesu je to navíc otázka jen pár kliknutí, protože je eshop formulován do elegantního minimalistického designu vyrobeného na míru. Takto je nákup rychlý a intuitivní, ať už si eshop prohlížíte z jakéhokoli zařízení, ať je to počítač, nebo klidně i mobilní telefon.

Intuitivní nákup

Pokročilé e-commerce funkce

Pokročilé e-commerce funkce

Dobrý eshop dnes nemůže fungovat bez pokročilých e-commerce funkcí, takže mu nechybí možnosti, jako například registrace, přihlašování uživatelů, zda slevový a věrnostní systém. Z hlediska dopravy nabízí i pokročilý systém vytvořený na základě váhy a zón.


Kontinuální vývoj

Životní cyklus eshopu nekončí jeho spuštěním, ale pokračuje i po jeho nasazení do provozu. Věříme, že neustále pokrok je cestou k úspěšnému eshopu, proto do něj neustále implementujeme několik nových funkcí, jako například konfigurovatelné landing page pro jednotlivé produkty, XML feed, rozšířili jsme možnosti dopravy z eshopu a připravili i jeho českou verzi.

Kontinuální vývoj
Testimonial Igor Novotný

Pro našeho klienta Dixi jsme společně s Cassovia týmem vytvořili intuitivní a výkonné prodejní řešení, které pomohlo online podpoře tradiční české kosmetické značky. Výstupy z našich SEO analýz jsme společně dokázali přetavit do eshopu se zajímavým obsahem, který vyhovuje business modelu a charakteru brandu. Zvolili jsme custom řešení, které nám v současnosti poskytuje dostatečnou flexibilitu pro naplňování našich cílů.

Igor Novotný Agentura Eglantine